Fresh Off the Boat Kom op met die pijn
S2, A24: Louis' vervreemde broer Gene komt op bezoek en hij heeft groot nieuws te delen met de familie. Eddie probeert creatieve manieren te vinden om de nieuwste Chris Rock-cabaretspecial te bekijken, totaal ongeschikt voor zijn leeftijd, ondanks de afkeuring van zijn ouders en broers.