Ugly Betty Koninginnen Voor Een Dag
S1, A3: Betty gebruikt haar connecties uit Queens om een beroemde fotograaf in te huren voor een shoot voor Mode, maar ze denkt dat ze een make-over nodig heeft voordat ze hem gaat ontmoeten. Wilhelmina bereidt zich voor op een date.