Life in Pieces Laat Smokkel Droombaby Tegoedbon
S2, A21: Als Greg en Jen Lark meenemen op haar eerste vliegreis, worden hun opvoedvaardigheden overschaduwd door een ander stel dat met hun baby reist. Joan en John proberen hun hond Tank het vliegtuig in te smokkelen. Matt en Colleen missen hun vluchten als ze reisvouchers accepteren voor luchtvaarttegoeden. Heather en Tim lopen tegen talloze obstakels aan als ze op tijd op het vliegveld willen zijn.