Chicago Med Letting Go Only To Come Together
S6, A11: Ethan gaat een overwachte samenwerking aan om een beroemde tennisser te behandelen die vreest dat zijn carrière voorbij is. Goodwins nieuwe protocollen leiden tot onrust.