Levenskeuzes
S2, A18: De 118 beantwoorden noodoproepen van een stuntman in een hachelijke situatie en een jonge influencer met een bad trip. De stad staat onder druk wanneer twee bombrieven afgaan. Ondertussen komt de familie van Eddie op bezoek en wordt Buck geconfronteerd met een levensbedreigende situatie.