S5, A2: Bosch en Edgar ontdekken meer details over de apotheekmoord en de opioïdenoperatie. Rechercheur Robertson werkt aan een andere moord. Terwijl Bosch de bekentenis op het sterfbed aanvecht die de kern vormt van Borders' petitie voor vrijlating, vraagt hij hulp aan een oude vijand. J. Edgar probeert een oude informant over te halen mee te werken aan een onderzoek.