Looking for a Lifeline
S6, A14: Na te zijn opgeroepen bij een auto-ongeluk worden Casey (Jesse Spencer) en Dawson (Monica Raymund) achterdochtig wanneer een bazige man steeds de vragen voor zijn gewonde echtgenote beantwoordt.