Louisween
S3, A3: Het is Louis' favoriete feestdag en hij doet allerlei pogingen om Jessica bang te maken, helemaal in de sfeer van Halloween, maar zij is druk met haar tekstverwerker, waarmee ze haar eerste horrorroman schrijft. Ondertussen kibbelen Emery en Evan over hun kostuums, en Eddie en zijn crew hebben zin om te feesten met middelbare scholieren bij Nicole thuis.