Revenge Loyalty
S1, A10: Nadat ze een geheim heeft ontdekt, twijfelt Emily aan Nolans loyaliteit. Amanda went aan haar leven in The Hamptons. Victoria krijgt weer wat macht en de relatie tussen haar en Conrad verslechtert.