Manic Monday
S3, A15: Na Eric en Vince te hebben gestraft omdat ze haar ontweken, doet Amanda Vince een aanbod dat hij niet kan weigeren. Babs geeft Ari de opdracht een onbekwame werknemer te ontslaan, maar hij moet eerst een ongewenst neveneffect overwinnen.