Glee Mash-Up
S1, A8: Will maakt een mash-up voor een bijzondere gelegenheid, geȉnspireerd door de leerlingen. De populairste leerlingen van McKinley worden op een kille manier afgedankt, en Sue stelt zich kwetsbaar op. Met de nummers 'Bust a Move', 'Thong Song', 'Sweet Caroline' en 'I Could Have Danced All Night'.