Glee Mattress
S1, A12: Als de Glee Club om budgettaire redenen niet in het jaarboek komt te staan, zijn de leden blij dat de gȇnante foto's ze bespaard blijven. Alleen Rachel dringt aan op een vermelding. Quinn wil op de jaarboekfoto van de Cheerios te zien zijn en Will en Terri maken moeilijke tijden door. Met de nummers 'Jump' en 'Smile'.