Michael Chang-koorts
S2, A14: Louis en Jessica ontdekken dat Emery een groot potentieel heeft om de volgende Chinees-Amerikaanse tennissuperster te worden, maar na het inhuren van tennislegende Billie Jean King om Emery naar een hoger niveau te tillen, beseffen ze dat ze misschien te ver gaat in de training. Ondertussen helpt Eddie Evan met het afbetalen van een gokschuld.