Prison Break Mooi gif
S1, A4: Als Haywire Michaels plannen doorziet, loopt zijn tijdschema voor een ontsnapping verdere vertraging op. Ondertussen herziet Sucre zijn standpunt en Lincolns nachtmerries over zijn executie worden heftiger. Buiten de muren werkt Veronica samen met een advocaat die wellicht door meer dan alleen gerechtigheid gedreven wordt.