Modern Family Moon Landing
S1, A14: Claire voelt zich te min als haar oude vriendin Valerie (gastactrice Minnie Driver) langskomt en heel anders is dan Claire zich herinnert. Ondertussen heeft Jay een schokkend kleedkamermoment als Cameron en hij racquetball spelen. Mitchell probeert Gloria te helpen met juridische problemen.