Motherf*cker
S8, A5: Omdat het niet goed gaat met zijn nieuwe tegenspeler probeert Drama Dice terug te krijgen in de show. Eric ontmoet Sloans ex-stiefmoeder en de twee beklagen zich uiteindelijk over hun exen. Vince stemt in met een interview.