Mr. & Mrs. Anderson
S9, A15: De BAU-eenheid onderzoekt een aantal moorden in de omgeving van Pittsburgh en is op zoek naar twee daders die als team werken. Garcia en Morgan vertellen hun plannen voor Valentijnsdag aan hun wederhelft.