S6, A21: Een voormalige cliënt van Alicia belt haar na te zijn aangeklaagd wegens een moord die te maken heeft met een zaak uit 2009, en Alicia duikt in de oude zaak, wat herinneringen aan haar begintijd als advocate oproept.