Glee Old Dog, New Tricks
S5, A19: In een door castlid Chris Colfer geschreven aflevering zien we Rachel proberen haar reputatie op Broadway te herstellen met Mercedes als haar agent en met een liefdadigheidsorganisatie voor dieren. Kurt krijgt de hoofdrol in een Peter Pan-opvoering in een bejaardenhuis. Met de nummers: I Melt With You, Memory, Werewolves of London, Lucky Star, Be My Baby en Take Me Home Tonight.