Burn Notice Omsingeld
S5, A7: Een vrouw heeft hulp nodig als haar ex-man hun zieke zoon meeneemt naar een bewaakte basis. Michael en Sam zweren dat ze hem bij haar terugbrengen, maar op de basis zijn meer wapens dan ze ooit hadden verwacht. Ondertussen passen Fiona en Jesse op een vreemde dagloner die ze misschien aan belangrijke informatie kan helpen.