One of Us
S2, A13: Cal wil wraak op Coulson door een team van superschurken te vormen om S.H.I.E.L.D. te verwoesten. Ondertussen gaat May langs bij de befaamde dr. Andrew Garner, haar charismatische ex-man, met een crisis die het team dreigt te verscheuren.