DEXTER Op naar Bimini
S3, A5: Dexter hoort het verhaal over een echtgenoot die weg wist te komen met de moord op twee echtgenotes voor financieel gewin en volgt de man naar Bimini, maar Rita heeft een medisch noodgeval wanneer Dexter verdwenen is.