Prison Break Opgegraven
S2, A9: Michael bewerkt Mahone's vrouw in de hoop dat hij negatieve info over zijn achtervolger kan krijgen. Lincoln en LJ doen een ongemakkelijke roadtrip. C-Notes vrouw moet kiezen tussen haar man en haar dochter en T-Bag krijgt een onprettige verrassing wanneer hij een verloren liefde zoekt.