S1, A4: De club reist naar Nevada om wapens op te slaan bij broederclub The Devil’s Tribe. Als de Mayans een bedreiging vormen, besluit Clay om de Tribe een officiële afdeling van de SOA te maken. Tara’s ex, ATF-agent Kohn, begint een onderzoek naar SAMCRO.