outMatched
S2, A4: De Struckers, zonder Andy, beginnen hun gebroken vertrouwen weer op te bouwen, terwijl Thunderbird, Blink en Eclipse op bezoek gaan bij Wire, in de hoop hem te overtuigen weer te helpen. Maar als ze daar aankomen, horen ze van Wires broer Graph (Adam David Thompson) dat er iets vreselijks is gebeurd. Het team ontdekt dat de Inner Circle op weg is om een mutantengevangenis binnen te vallen, dus ze proberen hen te onderscheppen. Ondertussen wordt Jace benaderd door een van de Purifiers.