Nikita Pale Fire
S2, A11: De missie van Alex om af te rekenen met Gogol komt tot een climax wanneer ze haar ouderlijk huis infiltreert en geconfronteerd wordt met spoken uit haar verleden. Michael en Owen (DEVON SAWA) werken samen.