Panic
S5, A1: Een serie ransomware-aanvallen leidt tot een stortvloed aan noodgevallen voor de 118, waaronder een traumahelikopter die neerstort bij een ziekenhuis en het uitvallen van de computersystemen in een verkeerstoren. Ondertussen wordt Athena gedwongen haar traumatische aanval te herleven wanneer het proces begint tegen een makelaar die verdacht wordt van een aantal verkrachtingen, heeft Eddie gezondheidsproblemen en verergert Maddies postnatale depressie.