Phils favorieten
S2, A13: Louis ontdekt dat Cattleman's Ranch een slechte beoordeling heeft gekregen op een reviewwebsite voor restaurants genaamd 'Phil's Phaves' en vraagt de recensent om een herkansing, maar is verbijsterd als hij ontdekt dat 'Phil' Eddies aartsvijand Phillip Goldstein is. Ondertussen heeft Eddie stress over het bellen van zijn vriendin Alison, dus hij besluit om in plaats daarvan een mixtape voor haar op te nemen. Eddies problemen worden groter als een ander meisje, dat een onbeantwoorde liefde voor hem voelt, per ongeluk de mixtape krijgt.