Play'n With Fire
S5, A11: Tijdens de opnamen van een cruciale scène voor Smokejumpers krijgt Vince tegenstrijdige aanwijzingen van Verner, en Ari en Dana Gordon proberen de vlammen te doven. Na een onverwacht telefoontje heeft Turtle een clandestiene ontmoeting.