Bosch Por Sonia
S7, A8: Billets maakt de nieuwe aanstellingen bekend voor de Hollywood-rechercheurs en Bosch zet een plan in gang om Mickey Peña te arresteren, wat ernstige gevolgen heeft. Billets maakt indruk en Maddie neemt een beslissing over haar toekomst.