Potlatch
S2, A8: Als de wapenaanvoer droogloopt, neemt SAMCRO extreme maatregelen om wapens voor een klant te bemachtigen. De wraak na een diefstal op de Caracara Studios brengt een diva in gevaar. Tara’s professionele en persoonlijke levens beginnen te botsen.