Glee Prom Queen
S2, A20: De band die op het schoolbal zou spelen zegt af, en de directeur vraagt of New Directions wil optreden, wat coördinator Sue niet zint. De spanningen lopen hoog op in de verkiezing voor Prom King en Queen. Met de nummers: Rolling In The Deep, Friday, Isn't She Lovely, Jar of Hearts, I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You en Dancing Queen.