S5, A18: Bonnie heeft een verontrustende ontmoeting met Grams (JASMINE GUY). Damon vindt Markos (RAFFI BARSOUMIAN) en hij is opgelucht maar ook verontrust door wat Markos hem te vertellen heeft.