S4, A14: Will en Diane dagen Alicia en Cary uit om het tegen ze op te nemen in een gespeelde rechtszaak, maar dit pakt anders voor ze uit dan verwacht. Ondertussen doet Eli zijn uiterste best om zijn functie binnen Peters campagneteam niet kwijt te raken aan Jordan, terwijl hij het nog steeds zwaar te verduren heeft van het ministerie van Justitie.