S1, A2: Wanneer ze haar krachten tot het uiterste beproeft, raakt Blink in shock. Caitlin en Eclipse moeten op zoek gaan naar een serum dat haar kan genezen. Reed moet een aantal moeilijke keuzes maken om zijn gezin te helpen en Polaris raakt in moeilijkheden.