S7, A3: Bosch en Edgar sporen La Mayorista op, maar Bosch vraagt Vega om assistentie nadat Edgar een dure fout maakt. Chandler en Maddie nemen Franzens verklaring op voor de SEC voor Chandler hem verschanst in een safehouse. Irving en Lopez bespreken de brandstichtingszaak en houden hun ware agenda's verborgen.