Salvation
S2, A6: Jack brengt een groot offer als Sydney's vertrouwen in haar vader begint te verdwijnen. Sydney en Vaughn zijn wellicht in Taipei blootgesteld aan een dodelijk virus. Sloane gaat kapot aan de dood van Emily, en Vaughn neemt Will aan om te helpen een zaak te onderzoeken.