Scheurtjes
S2, A2: Als Jax een beslissing neemt zonder toestemming van de club, valt dat niet goed bij Clay. Zeker niet omdat er gevaarlijke gevolgen aan vastzitten voor de motorclub. Luann heeft problemen in haar pornostudio, het soort waar alleen SAMCRO bij kan helpen. Na een traumatische gebeurtenis wendt Gemma zich tot een onwaarschijnlijke bron.