Glee Sectionals
S1, A13: Het is eindelijk tijd voor het afdelingsconcours, maar Quinns geheim dreigt roet in het eten te gooien. Sue laat zich van haar slechtste kant zien. Will neemt een grote stap die ingrijpende gevolgen kan hebben aan de vooravond van de bruiloft van Emma en Ken. Met de nummers 'And I Am Telling You', 'Proud Mary', 'Don't Stop Believin'', 'Don't Rain on My Parade', 'You Can't Always Get What You...