Prison Break Selfless
S4, A12: De zoektocht naar Scylla komt tot een schokkend einde wanneer Sara iemand gijzelt. T-Bag en Gretchen maken stelling bij de Gate. Michael en Lincoln komen oog in oog te staan met de generaal en worden verraden door iemand uit eigen kring.