Short and Fat
S4, A9: De collega's van Firehouse 51 zijn niet erg enthousiast als Captain Patterson (gastrol van Brian White) Chief Boden (Eamonn Walker) komt vervangen terwijl die probeert om zijn reputatie van blaam te zuiveren.