Slecht in bed
S1, A8: Als Jess besluit om de volgende stap te nemen in haar relatie met Paul, vraagt ze de jongens advies over seks. Ondertussen weet Schmidt zich binnen te praten op de babyshower van zijn baas, waar alleen vrouwelijke collega's zijn uitgenodigd.