The Good Wife Slecht van vertrouwen
S6, A2: Alicia doet haar uiterste best om de grootste cliënt van Florrick/Agos te behouden tijdens hun interne juridische crisis. Diane plant ondertussen haar vertrek bij Lockhart/Gardner en wil partners meenemen naar haar nieuwe firma.