Slip-effect
S4, A9: Wanneer zijn vriendengroep zich aanmeldt voor verschillende hobby's die Eddie saai vindt, denkt hij dat hij coolere vrienden moet vinden om indruk te maken op de middelbare school. Jessica krijgt geld om een professionele portretfoto te laten maken voor haar boek, maar op geheel eigen wijze besluit ze om het geld in haar eigen zak te steken en Honey de foto gratis te laten maken. Het duurt niet lang om te beseffen dat niemand kan voldoen aan haar perfectionistische eisen.