Entourage Sniff Sniff Gang Bang
S7, A8: Eric krijgt van Phil Yagoda te horen dat het netwerk geïnteresseerd is in Drama's show, hoewel de ster niet enthousiast is over de inhoud. In de nasleep van de recente slechte publiciteit probeert Ari een vriendelijker persoon te worden.