Soon
S1, A18: In Quantico gaan de nieuwelingen elkaars achtergrond na om te bepalen wie er veiligheidsbevoegdheid op hoog niveau krijgt, waarbij Alex, Shelby en Iris verrassende waarheden ontdekken over Drew, Will en Caleb. In de toekomst neemt Alex contact op met Claire Haas om haar vermiste vrienden te vinden en ontdekt ze wat er met Caleb gebeurd is.