S1, A10: Conrad wordt aangereden door een fietser en verzwikt zijn enkel, maar hij werkt door. Hij krijgt een voormalige medische docent als patiënt die hallucineert over haar oude patiënten. Devon moet Conrad opnemen, maar die weigert alle behandelingen. Nic rouwt om een patiënt en Bell opereert een buitenlandse hoogwaardigheidsbekleder, waarbij plotseling complicaties optreden. In de tussentijd wordt de band tussen Lane en Bell steeds hechter.