Stoute meiden
S2, A7: Alicia moet het popsterretje Sloan verdedigen, dat ten onrechte wordt beschuldigt van rijden onder invloed, maar Cary heeft groot nieuws dat de carrière en het leven van de jonge zangeres kan verwoesten. Peters campagne verloopt moeizaam wanneer het Democratic Committee wil dat hij zich terugtrekt als kandidaat.