Young Sheldon Stuffed Animals and a Sweet Southern Syzgy
S5, A5: Terwijl Mary weg is, geeft George Missy advies over haar liefdesleven. Ondertussen proberen Sheldon en dr. Linkletter een formule op te lossen en heeft Georgie een oplossing voor Meemaws zakelijke problemen.