Suspect
S2, A13: Nadat Lionel is neergeschoten en gewond geraakt, wordt Jonathan gearresteerd. Clark en Pete onderzoeken zelf de plaats delict en komen erachter dat meer dan één persoon de kans en het motief had om Lionel iets aan te doen, inclusief Lex.